.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری گیلان منصوب شد
عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حکمی ولی جهانی را بعنوان مدیرکل جدید آن وزارتخانه در استان گیلان منصوب کرد.
مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری گیلان منصوب شد

به گزارش شمال نیوز، در حکم یادشده از ولی جهانی خواسته شده است با تکیه بر ظرفیت های فرهنگی، تاریخی، اجتماعی، سیاسی و دینی گیلان در اجرای راهبردهای کلان وزارتخانه مبنی بر"  تغییر، تحول، توسعه و فناوری و تحقق اهداف و ماموریت های تعیین شده اهتمام جدی داشته باشد.

 

حفاظت و صیانت از میراث فرهنگی ،تاریخی و احیا،و حفظ بناهای تاریخی ،پایگاه ها و موزه ها ،فرهنگ سازی عمومی در جامعه در حوزه میراث فرهنگی از طریق معرفی ،ترویج و اشاعه ظرفیت های تمدنی ،تاریخی،فرهنگی،مذهبی و آئبنی- به کارگیری روش های نوین و خلاقانه مدیریتی در راستای مرجعیت یافتن گیلان در حوزه میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی بخشی از ماموریت های تعیین شده در حکم ابلاغی وزیر میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی به ولی جهانی است.

 

همچنین در حکم صادر شده از سوی عزت الله ضرغامی به مدیرکل جدید میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان بر تحول و دگرگونی شایسته در امر گردشگری و جذب توریسم با ایجاد ظرفیت های جدید گردشگری، مشارکت واقعی و موثر بخش خصوصی، تقویت بوم گردی ها، تورهای گردشگری، افزایش کمیت خدمات‌دهی هتل ها و رستوران های سنتی و بین راهی  و نظارت مستمر و کارآمد بر حوزه گردشگری تاکید شده است.

 

ولی جهانی در نوزدهم دیماه امسال بعنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی گیلان معرفی شده بود و امروز در حکمی از سوی عزت الله ضرغامی بعنوان مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی گیلان معرفی شد.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.